سه پیر مرد

✿˙·٠•man manam to toyi•٠·˙✿

دیوانه می گوید:((من آبراهام لینکلن هستم.))فرد عصبی می گوید:((کاش من ابراهام لینکلن بودم.))و آدم سالم می گوید :((من منم ،تو تویی)) فردریک پرلز

زنی از خانه بیرون آمد و سه پیرمرد را
 
 با چهره های زیبا جلوی در دید.

به آنها گفت: « من شما را نمی شناسم
 
 ولی فکر می کنم گرسنه باشید، بفرمائید
 
 داخل تا چیزی برای خوردن به شما بدهم.»
 
آنها پرسیدند:« آیا شوهرتان خانه است؟»

زن گفت:«نه،او به دنبال کاری بیرون
 
 از خانه رفته»آنها گفتند: « پس ما نمی توانیم وارد شویم منتظر می مانیم.»




عصر وقتی شوهر به خانه برگشت، زن ماجرا را برای او تعریف کرد.

شوهرش به او گفت: « برو به آنها بگو شوهرم آمده،
 
 بفرمائید داخلزن بیرون رفت و آنها را به خانه دعوت کرد.
 
 آنها گفتند: « ما داخل
 
 
تعجب پرسید: « چرا!؟»
 
یکی از پیرمردها به دیگری اشاره کرد و گفت:« نام او ثروت است.»
 
و به پیرمرد دیگر اشاره کرد و گفت:« نام او موفقیت است. و نام من عشق است،
 
 حالا انتخاب کنید که کدام یک از ما وارد خانه شما شویم.»

زن پیش شوهرش برگشت و ماجرا را تعریف کرد.
 
شوهـر گفت:« چه خوب، ثـروت را دعوت کنیم تا خانه مان پر از ثروت شود! »
 
 ولی همسرش مخالفت کرد و گفت:« چرا موفقیت را دعوت نکنیم؟»

فرزند خانه که سخنان آنها را می شنید، پیشنهاد کرد:
 
« بگذارید عشق را دعوت کنیم تا خانه پر از عشق و محبت شود.»

مرد و زن هر دو موافقت کردند.
 
زن بیرون رفت و گفت:« کدام یک از شما عشق است؟ او مهمان ماست.»

عشق بلند شد و ثروت و موفقیت هم بلند شدند و دنبال او راه افتادند.
 
زن با تعجب پرسید:« شما دیگر چرا می آیید؟»

پیرمردها با هم گفتند:« اگر شما ثروت یا موفقیت را دعوت می کردید،
 
 بقیه نمی آمدند ولی هرجا که عشق است ثروت و موفقیت هم هست!

بله… با عشقه که میتونید هر چیز یکه می خواهید به دست بیاردید .


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:,

] [ 13:52 ] [ fateme ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه